středa 9. září 2015

Povídání s N.

Ahoj, dnes přicházím s takovým povídacím článkem, což už jste podle názvu asi poznali.

Jak všichni víte, tak začala škola a já najednou nemám až zas tolik času. O prázdninách sice taky nebyl tolik čas, ale pořád to bylo lepší než teď. Už se opravdu učíme, bohužel to není jako na základce, kde jsme ze začátku nic moc nedělali. Už normálně píšeme písemky a máme úkoly. Zrovna dnes se musím učit na ošetřovatelství a dělat úkol z angličtiny. A to dělám jen to co je nutnější, jinak toho je víc.
Ale aby toho nebylo málo, tak jsem se taky musela učit na testy do autoškoly. Včera už jsem konečně udělala závěrečky a už můžu jen v klidu jezdit. Je to super si oddychnout od další povinnosti. Kdyby jste chtěli vědět na co jsem řidičák dělala, tak to bylo na A1 (motorka), budu jezdit na skutru. Takže z těchto důvodů nebyl minule článek. Byla jsem vytížená a nechtělo se mi už nic dělat a bez nálady bych psát asi neměla, to se mnou určitě souhlasíte, že?
Dnes už jsem se vám chtěla ozvat i když to není nic speciálního, tak jsem vám chtěla dát důvod proč to ted tak je. Ale nebojte chystám pro vás spousty článků, které už budou k tématu blogu. V neděli bude ještě taková oddychovka, ale pak už to pojede správným směrem.

Budu strašně ráda za každý komentář. Klidně můžete psát co by jste chtěli za články, určitě o tom popřemýšlím.
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat