úterý 1. září 2015

Back to school.

Ahoj, chtěla jsem tenhle článek přidat až zítra, ale dnes mám čas, tak proč ho nenapsat hned :) Protože dneska zase začala škola, rozhodla jsem se vám představit můj dnešní outfit a pár věcí do školy.

Začnu teda asi tím co jsem měla na sobě. Protože bylo strašný vedro tak jsem si vzala kratasy a tílko. Nechtěly se mi brát žabky do školy, tak jsem si k tomu vzala mé oblíbené slip-ony. První den ještě nepotřebuju učebnice a šešity tak jsem si vzala takovou středně velkou kabelku na diář, pití a nejnutnější věci.
Tílko: Charlie´s fashion
Kraťasy: Takko
Slip-ony: Quick shoes
Kabelka: F&F 
Btw: Nevím proč, ale foták mi nějak znetvořil obličej a vypadám jinak než ve skutečnosti, ale tak jde tu hlavně o outfit.

Jako další tu mám bačkory. Asi jako v každé škole jsou u nás přezůvky povinné. Loni jsem měla jako bačkory plátěnky a letos už jsem je nechtěla ani náhodou. Není to pro nohy vůbec zdravé a nebavilo mě to pořád zavazovat. Letos už jsem zvolila zdravotní obuv. Někomu se asi líbit nebude, ale určitě vám zaručí pohodlí které ve škole ,když lítáte z učebny do učebny určitě potřebujete. Kdyby jste chtěli vědět cenu, tak to bylo něco kolem pětistovky. 
Přezůvky: Obuv Skalická 
Výrobce: KORDAN Šumperk

Další věci jsou tašky do školy. Většinou nosím kabelku, ale někdy sáhnu i po batohu, tak jsem vám ho vyfotila taky.
Když mě bolí záda, nebo se mi prostě nechce tahat v ruce kabelka, tak si vezmu tenhle batoh. Příjde mi celkem fajn, akorát se nehodí vždy ke všemu. Batoh jsem koupila tady.


Když mám ale elegantnější období, což je skoro pořád, tak tahám kabelky, takže jich prostřídám za rok víc. Momentálně nosím tuhle. Koupila jsem jí sice u vietnamců, ale drží úplně v pohodě a jsem s ní spokojená, ale až pojedeme na podzim nakupovat do Šantovky podívám se po nějaké další. ( Čekejte Haul! )

 A když mám málo učení, což je jenom ze začátku nebo ke konci školního roku, tak zvolím kabelku menší velikosti, jako je zrovna ted moje oblíbená z F&F.

Kdyby vás ještě zajímalo co nosím do školy, tak je to asi stejné jako u každého. Penál s fixami a propiskami, sešity, které si ale nijak zvláštně nezdobím, diář do kterého si vše zapisuju a byla bych bez něj asi úplně ztracená a pak už jen pití a svačinu. Svačiny si strašně ráda dělám doma sama, baví mě to a pak se na to nějak víc těším. Doufám že nejsem jediná, která to tak s jídlem má :D 

To by bylo dnes vše. Snad se vám dnešní typ článku líbil. Další článek chystám zase na neděli
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat