sobota 19. září 2015

Trošku extravagance - Outfit

Ahoj, rozhodla jsem se napsat článek už dneska večer, protože zítra už v osm ráno odjíždím do Olomouce nakupovat a vrátím se až večer, tak bych nestíhala. No ono už nestíhám i ted, ale tak to nějak přežiju.
Ve čtvrtek bylo krásně teplo, tak jsem využila počasí na trochu fotek. Zvolila jsem celkem extravagantní kousky, ale moc se mi to líbí a snad se to bude líbit i vám.




Sukně: Extravagance Žamberk
Tílko: Charlie´s fashion
Boty: Vans

K focení jsem si půjčila Ivanovo kolo ( nebojte má i normální :D ) přišlo mi jako super doplněk. Koženková sukně se zlatými detaily je hodně originální, když s ní jdu po městě lidi na mě tak nějak divně koukají, ale já už si zvykla. Bydlím v malém městě, kde si stačí vzít výraznou rtěnku a už jste středem pozornosti, takže na mě zírají lidi častěji. To samé je i s botami které mám na sobě, ale to už není tak strašné přeci jenom boty nezabírají tolik místa na těle. 
Výraznou sukni a boty už jsem doladila jen obyčejným černým tílkem a když by bylo chladněji, tak na sebe hodím koženou bundu a můžu vesele vyrazit ven a může mi být jedno kdo na mě kouká. Ať se klidně podívají :D 

Taky na jedné fotce vidíte kocoura, je to náš ještě celkem malý přírůstek do rodiny. Máme ho asi necelé dva měsíce a strašně jsme si ho zamilovali. Jmenuje se Karel a radši se neptejte proč zrovna tohle jméno pro kočku. 

To by bylo dnes asi vše.
Napište mi co si o mém výběru oblečení myslíte, budu moc ráda.
Dobrou noc nebo ráno nebo taky den, kdo ví kdy to budete číst.
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat