středa 30. března 2016

Daily little things

Ahoj, krásný jarní den všem, jak se dneska máte?
Dneska to bude článek plný radostí, teda aspoň pro mě. Rozhodla jsem se zavést nový typ článku s názvem "Daily little things" , kde bude spousta fotek věcí, co mi v blízké době udělaly radost, a ano nejvíce to bude jídlo! :D

sladký french toast přelitý medem




banánový mugcake
SNÍDANĚ! Snídaně mi dělají největší radost, vždycky mě nabudí dobrou náladou a energií do nového dne a to hlavně ty víkendové nebo prázdninové, protože to mám pak čas si je takhle "načančat." Nejradši bych jedla jenom snídaně, taky to tak máte?


V neděli jsem si k snídani udělala ovesno-celozrnné lívance a konečně se mi povedly! Vždycky když jsem si chtěla udělat lívance, tak to dopadlo tak, že jsem těsto vyhodila, protože mi to nějak nešlo a teď? Ta dáá, byly skvělý! :)



K mým radostem určitě patří sport a zdokonalování mojí postavy, takže tady máte i pár fotek! Ráda si zaběhám a zrovna teď o prázdninách jsem vyběhla už ráno a byl to skvělej relax. Taky jsem poprvé po zimě vyjela na menší projížďku na kole, což mi udělalo fakt radost.


Když je čas, tak si ráda ráno i trochu zacvičím je to super probuzení do novýho dne. 
Zvířátka dělají radost asi každému! Mně udělali rovnou dvojitou tyhle dva psíci mojí tety. Kokršpaněl Ozzi je jejich nový přírůstek do rodiny a je vážně roztomilej a labrador Goro je skvělej mazel. 


Strašně jsem si oblíbila kavárny! Miluju to jejich kouzlo a klid, rozhodla jsem se začít chodit do kavárny psát články a pracovat na různých pracích do školy, protože tam to jde samo. Občas taky zhřeším, tentokrát jsem si dala pudinkové truffle, což je pudink prokládaný smetanou a piškoty, navrchu byl ještě karamelový bonbon, který byl na mě ale docela sladký, jinak to byla bomba! Ještě vám musím říct, že jsem měla strašnou radost, když mi přinesli cappucino a na něm byl ten ornament, takhle jsem to dostala poprvé a mile mě to překvapilo, protože jsem to vždycky viděla všude na fotkách a nikdy jsem to ještě takhle připravené nedostala a teď konečně jo, možná je to blbost, ale fakt jsem měla radost a přesně tomu se říká "daily little things."





Krásný počasí zvedne náladu asi každýmu, takže jsem vyrazila ven se psem a pořádně jsme se prošli, byl to fakt relax a navíc mi bylo od sluníčka teplo, což mi udělalo radost :)

Poslední den mých radostí o kterém vám budu povídat bylo Velikonoční pondělí :) 
Začala jsem nejlíp jak jsem mohla. Udělala jsem si smoothie bowl z manga, kiwi a banánu, potom jsem uz přidala jen trochu chia, kokosu a mandliček a mohla jsem čekat na koledníky. Musim říct, ze ty mi až takovou radost neudělali, protože me docela bolel zadek. 
V poledne mi nebylo nějak dobře, ale odpolední sluníčko mě dobylo energii a vyrazila jsem na brusle, bylo to vážně super odpoledne!


Tak a to uz byly všechny moje radosti :) co udělalo v poslední době radost vám? :) 
Užívejte si jara a mějte se krásně. 
N. 

2 komentáře: