neděle 27. března 2016

WISH LIST | jaro 2016


Ahoj, přišlo jaro a já přicházím s jarním wish listem. Celý rok mám wish list a vždycky miluju ten pocit si nějakou věc odškrtnout, taky to tak máte? Dneska jsem se rozhodla vám ukázat pár kousků, které bych si chtěla v brzké době koupit, tak snad to vyjde.

1. černé lodičky


Žádné takové lodičky nemám a to se prostě musí změnit! Je to přeci základ. Už jsem si jedny podobné vyhlídla a doufám, že brzy budou v mém šatníku. Ráda bych si takové pořídila i v "nude" barvě.

2. černé džíny 




Jedny černé džíny už mám, ale nejsem s nimi stoprocentně spokojená, takže bych chtěla takové, které mi budou dokonale sedět, jen se pořád nemůžu rozhodnout jestli s dírami na kolenou nebo ne. Poraďte prosím.

3. Roshe run

Do těchto celo-černých krásek jsem se úplně zamilovala! Už se těším až je objednám a začnu je nosit, protože outfity s nimi budou božíííí! 

4. Pudrová kabelka



DOKONALOST. 
Nic víc k tomu říkat nemusím. Tuhle kabelku prostě potřebuju, protože ona je fakt boží a neříkejte že ne.

Tak a to jsou čtyři věci, které jsou moje must have pro jaro a jestli je nebudu mít, tak asi umřu. No jo, prostě jsem šílená, ale to jsem vám neukázala všechno, můj wish list je o moc víc obsáhlý, ale tohle jsou věci, které stály za to, aby jste je viděly.
Líbí se vám, chcete nebo máte něco stejného jako já?
Mějte se krásně.
N.


Žádné komentáře:

Okomentovat