středa 16. března 2016

TAG - tajemství mého šatníku

Ahoj všichni, konečně po týdnu přicházím s novým článkem, v neděli článek nebyl, protože jsem neměla na psaní vůbec náladu, teď zase nemám čas, ale trochu jsem se utrhla a šla pro vás psát.
Objevila jsem takový tag, který není tolik známý, podle mě teda, takže jsem se rozhodla vám ho ukázat v mém podání. Tag se týká mého šatníku, ale už to nebudu okecávat a jdeme rovnou na to.




1. Můj nejstarší kousek v šatníku?
Tady nevím jestli to mám pojat z věcí, které ještě nosím nebo které už ne. Pokud se to týká toho co nosím, tak to budou trička a třeba nějaké kalhoty a tak, prostě to co vypadá ještě dobře a chci to nosit, rozhodně to ale není staré deset let.
Pokud se to ale týká toho co nenosím, tak to jsou asi nějaké čepice z dětství, pořád je mám v takovém boxu s ostatními čepicemi.

2. Můj nejnovější kousek v šatníku?
Opak předchozí otázky. Můj nejnovější kousek v šatníku je tahle riflová košile. Je taková over sized, mám takové větší věci moc ráda, hlavně když je pak zkombinuji s úzkými džíny. Košile je z Lidlu.


3. Nejlepší koupě?
Moje nejlepší koupě je určitě tenhle Bomper jacket. Teď se podržte za kolik jsem ho koupila, za 149 korun!! Jo, čtete správně, byl ve výprodeji v jednom butiku a musela jsem ho brát všemi deseti!
Další dvě věci které tu zmíním jsou ještě dvoje boty, které jsem koupila loni na konci srpna. Nike jsem pořídila za 980,- a  Vansky za 950,-, no neberte to! 




4. Nejdražší kousek v šatníku?
Na tuhle otázku nedokážu úplně přesně odpovědět, asi nemám nějaký kousek z kterého bych si sedla na zadek, jak byl strašně moc drahej, nebo si aspoň nevzpomínám, rozhodně ale mezi moje nejdražší kousky patří boty, bundy a takové věci.

5. Vyhozené peníze?
Nad tím jsem přemýšlela a nic moc takového nemám, většinou vše nosím, ale pár kousků se najde. Například tyhle pásy pod triko, byla bych o moc radši kdyby měly ramínka a byly by to spíš takové lambády, takhle je moc ráda nemám a druhý kousek je tohle obyčejné triko, které má velký výstřih na zádech a celkově jsem myslela, že ho budu nosit a už se mi asi dva roky válí v posteli a měla jsem ho tak jednou.
)

6. Můj nejoblíbenější kousek oblečení?
Teď u mě rozhodně vládnou roláky! Strašně jsem se do nich zamilovala. Ve skříni mám tři, černý, bordo a takový cihlový. Líbí ser mi jak krásně obepínají postavu, ráda je nosím zastrčené do džín nebo i do sukně, prostě bych je cpala všude a klidně si koupím ještě další barvy.
(černý jsem měla zrovna v pračce)


7. Kousky které miluju, ale není to šálek kávy pro každého?
Ráda vyčnívám z davu, takže pár takových věcí mám. Vybrala jsem tyhle kraťasy s květovaným vzorem, jsou opravdu celkem extravagantní, ale já je miluju a těším se až je v létě zase vytáhnu. Další jsou tyhle boty, jsou to masivní černé krásky a dokonale doplní každý outfit. A poslední tu mám samozřejmě bomper, který už jste viděli a moc se těším až ho poprvé vytáhnu ven a ukážu ho světu.




Tak a to už byl celý tag, líbil se vám?
Mě osobně moc bavil, jaké oblíbené kousky máte vy a vyčníváte rádi z davu?
Mějte se krásně.
N.

Žádné komentáře:

Okomentovat