úterý 8. března 2016

Kam vyrazit v ČR?

Ahoj, dneska tu pro vás mám takový neobvyklý článek a to budou tipy kam vyrazit v České republice. Zahrnu různé kouty Česka, protože každý nebydlíte, tam kde já, tak aby jste si z toho taky něco odnesli, budou to místa, která už jsem navtštívila a můžu je jedině doporučit.


ZÁŽITEK

První ze sekce "zážitek" je oblíbená Dolní Morava, nachází se ve Východních Čechách a určitě stojí za návštěvu. Je tam bobová dráha, lanový park, houpačka, taková lanová dráha lesem a teď i nově stezka v oblacích na kterou se chystáme na jaře. Pokud bydlíte nedaleko nebo pojedete někdy kolem, tak se tam určitě zastavte. Navíc se tam můžete i ubytovat, jak v chatkách v okolí, tak i v hotelu Vista.



KULTURA 

Další můj typ je Smetanova Litomyšl, jezdím tam s babičkou už od mala a vždycky jsem spokojená. Sice to asi není šálek kávy pro každého, ale jednou za čas to mám ráda. Zrovna letos jedeme na operu nebo operetu (ted si nejsem jistá) Carmen. Smetanova Litomyšl začíná tuším v Červnu a trvá asi do Července, takže pořád máte šanci sehnat lístky, navíc pokud si vyberete představení, které se odehrává na nádvoří, tak si předtím můžete udělat krásnou procházka, je to tam vážně nádhera.



RODINNÝ VÝLET 

Za zmínku stojí určitě i hrad Loket, který je na západě Čech. Určitě si užijete prohlídku krásným hradem a třeba uvidíte i nějakou svatbu jako my.



KAVÁRNA/CUKRÁRNA 

Každý má rád odpočinek u něčeho dobrého, a když už by jste byli na tom hradu Loket tak zajedte do Karlových Varů do OVO baru Kamilka,vlastní ho náš rodinný kamarád a mají tam od slaného po sladké, přes snídaně po rychlé večeře a dokonce i domácí zmrzlinu, kterou si vymýšlí majitel sám. Opravdu příjemné posezení, a když se najíte, tak můžete vyrazit na krásnou procházku lázeňským městem nebo si můžete koupit jízdu kočárem.
http://www.cukrarnaovobarkamilka.cz/o-nas
NÁKUPY 

To bych nebyla já, kdybych vám sem nedala i moje oblíbené nakupovací místo. Je to galerie Šantovka v Olomouci. Je to celkem nové nákupní centrum se spoustou obchodů a i hezkým okolím. Dostanete se tam z hlavního nádraží za chvíli MHD a můžete vyrazit pro nové hadříky.



To už bylo z mých typů vše, doufám, že se vám líbily a zaujaly vás natolik, že někam vyrazíte.
Znáte nějaké místo z mých typů nebo máte nějaký navrh pro mě?
Mějte se krásně.
N.


2 komentáře:

  1. Plánujem ísť na Veľkú noc do Česka, čiže toto sa mi určite zíde. Moc skvelé tipy. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat