středa 23. března 2016

Vlasová proměna | Framesi + vlog

Ahoj, v neděli byl první jarní den, ale venku to pořád tak nějak nevypadá, sice už není ta pravá zima, ale jaro si představuji jinak, proto jsem si místo na terásku s freshem zalezla do mojí oblíbené kavárny, dala si cappucino, pudinkové truffle a rozhodla se pro vás napsat nový článek.
Čeho se bude týkat? Mojí vlasové proměny, je to opravdu velká změna, už jste si toho možná všimli v předchozím outfitovém článku.

Začnu asi úplně od začátku.
Hledala jsem si na internetu brigádu na léto (kterou jsem mimochodem konečně sehnala, juchůů, ale o tom zase jindy) no a narazila jsem na nabídku, kde vlasová kosmetika Framesi hledá vlasové modelky pro kolekci jaro-léto 2016. Hned mě to zaujalo, protože to byla jedna z mála akcí, která se konala v našem malém městečku. Rozhodla jsem se zaregistrovat, že za zkoušku nic nedám. Potom mi poslali e-mail s informacemi a já jim potvrdila účast.
Jednalo se o semináře pro kadeřníky, s tím, že my jsme seděli na podiu a ukazovali na nás nové střihy a barvy z kolekce na jaro a léto. Jak to všechno probíhalo, můžete vidět ve vlogu, kde jsem vám všechno řekla, najdete ho TADY!

Tady na fotce můžete vidět mě před a po proměně. Musím říct, že na té fotce před vypadám jak nějaká smrtka, nebo mi to tak přijde, ale my jsme se museli tvářit smutně, aby to potom vyniklo ještě víc, takže tak. Na fotce je i kadeřník, který mě stříhal, kdo ho neznáte, tak se jmenuje Sebastian Nemi a je prostě boží! Kdyby jste měli zájem jít k němu do salonu, tak nevím jestli má ještě volno, protože je prostě žádaný, ale dám vám odkaz na jeho stránky.



Všechno to začínalo v osm hodin a samotný seminář až v jedenáct. Předtím si nás připravili, nalíčili a podobně. Když už bylo vše hotové, tak jsme jednotlivě chodili na podium, jak už jsem psala. Šla jsem jako úplně první, ozařovaly mě reflektory a koukalo na mě spoustu lidí, no aspoň bylo od těch světel teplo. 








Když jsem tam ráno šla, tak jsem si to představovala nějak takhle. "No tak mohli by mi změnit trochu barvu a třeba nějak natočit vlasy, takový jednoduchý.." Barvu mi změnily, vlasy mi taky natočili, ale to že mi ustřihnou asi "metr" vlasů to jsem vážně nečekala, když mi to řekli, tak jsem byla trochu v rozpacích, ale pak jsem se odhodlala a šla do toho a musím říct, že jsem neudělala chybu, cítím se svěže, krásně a přijde mi, že to má větší šmrnc, co na to říkáte vy?




Tak a tady vidíte, jak to dopadlo i u ostatních, super co?

Kdybych to měla celé tak nějak shrnout, tak musím říct, že to byl strašně příjemný den, všichni byli moc milí a celé to hrozně uteklo, mimochodem byla jsem tam od osmi ráno do tří odpoledne. Po skončení semináře nám dali ještě dárkovou taštičku s kondicionérem, suchým šamponem a objemovou pěnou. Všechno už jsem vyzkoušela a určitě pro vás chystám recenzi, ale to až po větším prozkoušení. Až se bude konat další seminář, tak nám prý zase dají vědět, měl by být asi za půl roku, po pravdě vám ale řeknu, že bych se tam bála znovu jít, aby neskončila plešatá :D , ale vy to určitě vyzkoušejte, je to super!





Ještě vám představím můj outfit. Zvolila jsem jednoduchost v podobě džín s vysokým pasem (Charlie´s fashion), černý rolák (Elegance Žamberk) a chlupatou kratší vestičku. Taky máte rády takové outfity? Já jo, podle mě je v jednoduchosti krása. 

Tak co, jak se vám článek líbil? Šli by jste do toho? 
Mějte se krásně.
N.
Ps: Pro více fotek, nezapomeňte sledovat můj instagram.

3 komentáře: