pátek 24. června 2016

Kryty na iPhone z AliExpress

Ahoj, dneska to bude takový trochu neobvyklý článek, ale myslím, že by se vám mohl líbit. Asi před měsícem mi přišly kryty z AliExpress, tak jsem se rozhodla vám je ukázat a rovnou vám řeknu i něco k tomu, jak probíhal nákup.
Kryty tam mají opravdu levný, za tři kryty jsem platila asi devadesát korun, za to by jste v Česku nekoupili ani jeden a kvalita je stejná.


Dva kryty mi přišly asi dva týdny po objednání a třetí přišel asi za měsíc, není totiž pravidlem, že věci přijdou pohromadě, poštovné jsem neplatila, takže si to můžou poslat jak chtějí. 


Nejvíc nosím asi tenhle kryt, líbí se mi, že je na něm logo Apple, takže vypadá 
jako můj mobil a přitom ho ochrání, takže ho nemusím nosit bez krytu, je takový jednoduchý, ale zase originální, tím, že se jakoby třpytí, ale není to kýč. 


Já a kafe je poslední dobou až moc častá kombinace, když si ho nějaký den nedám, už se necítím zrovna ve své kůži, takže tenhle kryt byl jasná volba. Oproti předchozímu krytu je o dost slabší a řekla bych, že tak dobře nesedí, ale jsem s ním spokojená. 


Poslední kryt jsem si objednala kvůli tomu, že nám začalo léto a bude se skvěle hodit, navíc melouny jsou prostě TOP! Je taky takovej slabší, ale sedí dobře, takže ho nosím ráda a letos v létě ho budu mít asi nejradši.


Tak to už je k článku asi vše, kdybych to měla shrnout, určitě nákup krytů můžu doporučit, rozhodně se to vyplatí, jediné co musíte, je se zaregistrovat a platit předem, ale je to vše v pohodě. Rozhodně budu objednávat znova! 
Máte taky nějaké kryty z AliExpress?

Mějte se krásně.
N. 



5 komentářů:

  1. Boží kryty :)
    Já mám z aliexpress 3 obaly,ale kvalitka nic moc :/ Ale mají je opravdu pěkné :))
    Strašně se mi líbí ten tvůj melounový,ten je nejlepší <3 pěkný článek :)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju, no ja jsem s kvalitou spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc pěkné kryty :) Ten melounovej je fakt super, takovej nutně potřebuju! Taky jich mám slušnou sbírku, většinu jsem jich objednala tady a mají tam taky dost designů. Řekla bych, že za tu kvalitu to stojí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow. Ten vypadá fakt pěkně. Líbil by se mi takhle vyvedený kryt na iPad. Nevíte o něčem? Hlavně ten třpytkatý je fakt super. Já ale na Alíku moc nekupuju, protože mi ta kvalita přijde taková divná. Přeci jenom to má ten telefon nebo tablet chránit. A ne jen zdobit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj všem, mám nový iphone 12 pro a ráda bych nové pouzdro a alíku žádné nechci, nemám dobrou zkušenost. Ale našla jsem tyhle krásné vzory https://revocase.cz/749-iphone-12-pro co na ně říkáte, příjdou mi roztomilé a stylové, jsem se do nich zamilovala :-)

    OdpovědětVymazat