úterý 21. června 2016

HAUL| PRIMARK



Ahoj všichni, po měsíci jsem zpět! Omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala, ale prostě nebyl čas ani nálada. Minuly tyden jsem, ale byla v Primarku v Drážďanech a tak vám ukážu, co jsem si nakoupila. 


Prvni tu mam plavky. Doopravdy mají jeste výraznější barvu a moc se mi líbí jak barevně tak i řešení zavazování za krk. 


Chtěla jsem si koupit nude lodičky, ale nesehnala jsem je, tak jsem si koupila tyhle sandály na širokém podpatku a v reálu vypadají ještě líp, snad se naučím nosit podpatky častěji, protože by byla skoda je nenosit.  


Hodinky jsem sháněla už dlouho a tyhle náramkové se mi fakt hrozně líbí, navíc jsou zlaté a ja zlatou miluju. Od ty doby, co je mam je nosím skoro pořád. 




Lacláče budou na léto skvělý, tyhle černý jsou takový neobvyklý a těším se až je vytáhnu třeba s bílým trickem a barevnýma Vanskama. 

 
Další kraťasy jsou s vysokým pasem, miluju vysoký pas a takový kraťasy jsem chtěla už dlouho, konečně jsou i v mým šatníku. 


Overal v mým šatníku pořad chyběl, ale ted uz ne! Tenhle modro-bílý bude na leto jak ušitý! 

Koupit-nekoupit? Tohle spojeni mě u bílých džínů pronasledovalo už dlouho, ale nakonec jsem do nich šla, tak mi držte palce ať se hned někde nezašpiním.  


Tohle tricko s limeckem je prostě roztomilost, takze jsem si ho musela koupit, bude se hodit skoro ke všemu, takze bych řekla, že ho unosím až až. 

 Další věc je tohle body, na fotce to vypada dost vtipně, ale kdyz to pak v konečném výsledku neni vidět, vypada to super. K tomuhle si akorát musim koupit gelová kolečka místo podprsenky, protože ta je jinak vidět.

Druhé body je už obyčejně bílé a ta jednoduchost se mi moc líbí, budu ho nosit dost často! A omlouvám se jak je zmačkané, ale fotila jsem to hned po nákupech. 

Poslední je tohle jednoduchý černý tricko, takovýho žebrovanyho materiálu, moc příjemný a urcite hezky doladi outfit. 

Tak to už je celý Haul, udělala jsem zvlášť z Primarku a někdy brzo se můžete těšit na ten z normálních obchodů tady u nás. 
V Primarku jsme byly nějak čtyři hodiny a bylo to opravdu hodně hektický, ale příště už bych si to asi dokázala líp uspořádat a bylo by to v pohode, takže asi někdy v zimě čekejte další Primarkový haul. 
Líbí se vám věci, co jsem si koupila, byli jste taky někdy nakupovat v Primarku? 

Mějte se krásně.
N. 

6 komentářů:

  1. Ten overal je super 😍 Závidím ti výlet do Drážďan😊 A jsem rada ze jsi zpátky 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné veci :) Tie boty a hodinky sú fakt krásne :)
    www.aduliksun.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já jedu do Primarku příští týden a strašně se těším ^^ Už se těším na ty velké tašky plné letních věcí :D byla jsem tam už asi 3krát,ale nikdy jsem tam nenakupovala letní věci :)
    Koupila sis krásné věci,hodinky si taky chystám koupit ^^
    Můžu se zeptat,byli tam už letní slevy? :)
    Předem děkuji za odpověď.. jinak moc pěkný článek :)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) ..par slev tam bylo, ale nic velkyho :/

      Vymazat