neděle 23. srpna 2015

Summer Top 10

Ahoj, tak se opět hlásím, tentokrát už s opravdovým článkem. Jak už jste podle názvu určitě poznali, tak to bude deset letních oblíbenců.
1. První oblíbený produkt je balzám na rty od Labello Fruity shine. Opravdu ho používám denně, lehce zvýrazní rty a přitom se hodí úplně ke všemu. Rozhodně doporučuju.
2. Druhá oblíbená věc jsou riflové kratasy. Koupila jsem je v F&F a jsou prostě božský, naprosto je miluju. Pásek je od vietnamců.
3. Třetí TOP je tahle malinká kabelka, která je super, když nepotřebujete nic jiného než mobil, peníze a prostě ty základní věci. Kdyby jste chtěli vědět odkud je tak to vám přesně neřeknu. Máme jednu rodinnou kamarádku a té jednou za čas příjde nějaké zboží a já si z toho vyberu to co se mi líbí.
4. Další na řadě je skvělý květinkový top, který se nádherně hodí k těm riflovým kratasům. Koupila jsem ho v Takku. 

5. Pátá věc jsou boty, vlastně dvoje boty stejného typu. Jsou to slip-ony . Panebože jak já je miluju. Hlavně na ty černé nedám dopustit, koupila jsem je v Quick shoes za necelý tři stovky a jsou totálně nejlepší. Ty druhé s kosočtverečky jsou taky super, akorát v nich nemůžu chodit naboso, protože se mi z nich odírají nohy, ale to nevadí, protože do nich nosím takové tapky. (Hodně vykrojené ponožky) . Koupila jsem je u nás ve městě v Obuv Skalická. 
6. Šestá položka jsou taky boty, přesněji žabky. V létě nejlepší obuv když potřebujete rychle bez přemýšlení o outfitu odejít ven. Oboje žabky jsem koupila v Obuv Skalická. Ty černé jsou značky Coqui a modré Ipanema. 
7. Sedmý produkt je šampon Nivea. Používám ho teprve chvíli, ale jsem z něj nadšená, vlasy jsou po něm tak hebké, lesklé, no prostě skvělé. 
8. Když jsem byla s přítelem v Hradci a šli jsme na večeři, tak jsem zkusila okurkové smoothie a naprosto mi zachutnalo. Včera jsem ho zkusila doma, chutnalo sice jinak, ale bylo dobré a osvěžující. Je spoustu dalších receptů na okurkové smoothie, takže určitě hodlám vyzkoušet.
9. Předposlední Top je ovesná kaše, jak ke snídani, tak ke svačině. Hodně jsem si jí oblíbila. Dávám si jí třeba s banánem a skořicí, nebo s kokosem a nektarinkou, ale hodí se k tomu naprosto všechno ovoce. 
10. Úplně poslední je moje kolo, bez něj bych se v létě rozhodně neobešla. Každý den jsem na něm byla aspon jednou, potřebovala jsem ho hlavně kvůli brigádě. Kolo je značky GHOST a jsem s ním naprosto spokojená.
Tak to by bylo k dnešnímu článku vše. Snad se vám líbil. Jaké jsou vaše oblíbené produkty, máme nějaké stejné? Mějte se krásně.
N. 
Btw: Ohledně článků bych chtěla říct, že je plánuji psát každou středu a neděli, tak snad to dopadne.

1 komentář:

  1. Já teda určitě souhlasím s tou desítkou. :) Taky bych si léto bez kola a nějakých cyklovýletů nedokázala představit. Už se těším až s manželem zase někam vyrazíme. Já mám letos v plánu si koupit nejspíš nové horské kolo a to, co mám teď přenechám dceři, aby mohla také jet s námi. :)

    OdpovědětVymazat